perjantai 20. syyskuuta 2013

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset 2013

 9/10 asiakkaistamme suosittelee Kotirinkiä tuttavalleen.
Vuoden 2013 tutkimuksen tulokset on nyt julkaistu. Asiakkaan kodissa tehtävä työ on haastavaa asiakaspalvelutyötä ja se vaatii paitsi hyvää siivousammattitaitoa, myös ystävällistä asennetta.  Palvelun kehittämistä varten Kotirinki–ketju tutkii säännöllisesti asiakkaidensa tyytyväisyyttä. Nöyrä kiitos kaikille tähän kyselyyn vastanneille.

Kuluvan vuoden tutkimustulokset eivät eroa juurikaan edellisen vuoden tuloksista ja tulosten perusteella voimme yleisesti todeta, että konseptimme toimii.
Erityisen ylpeitä ja kiitollisia olemme siitä, että niin moni asiakassuhteistamme on kestänyt jo yli kymmenen vuotta. 





Vastauksissa arvosana 1 on huonoin ja 5 paras.Kaikkien vastausten
 keskiarvo oli 4,1.

Tulosten perusteella voimme edelleen olla tyytyväisiä siihen, että valtaosa asiakkaistamme on valmis suosittelemaan palveluamme tuttavalleen. Kiitämme asiakkaitamme edelleen myös arvioista koskien Kotirinki-yrittäjien ja palvelu-henkilöstön ystävällisyyttä - positiivinen palaute auttaa meitä jaksamaan arjen hyörinässä.

Tärkeimmät kehittämiskohteet vuodelle 2014 ovat siivouksen tason parantaminen sekä asiakkuuskokemuksen edelleen kehittäminen.